as scrie dar n-am nicio tema..
zambesc ironic...
cu fiecare zi ce trece raman uimita din ce in ce mai mult de ceea ce e in jurul meu
teste instantanee ma fac sa rad dar ma intristeaza conditia umana....conditia actuala a barbatului....naivitatea si prostia.
nu , nu geralizez,nu bag categoria la gramada,dar e mult prea mare numarul incat sa-l pot considera insesizabil
......
mi s-au intamplat multe lucruri frumoase in ultima vreme..

lucrarea la casa merge bine,copii-s sanatosi,iubesc si sunt iubita..simt o "eliberare"sufleteasca...
ba mai mult..fac exact ce-mi place:P
....
in alta ordine de idei..imi place ca fac oamenii sa zambeasca,imi place ca le creez dependenta:))) si ca nu le sunt indiferenta
multumesc tuturor, nu e numai meritul meu
....
ce-am vrut sa scriu aici..?nici eu nu stiu:))
e frumoasa viata!frumoasa tare!


One Comment

Eu poezie spunea...

...Hmmmm este clar ca mi-e dor de voi ...citeam ce ai scris si iti auzeam in minte glasul fata...ma bucur sa vad si poze de la casuta ta draga ..a mea..e pe cne stie unde in viitor dar...sper k o voi ajunge din urma...pe drum :))
E frumoasa viata..asa este!!!