8 Comments

Ana Coseru spunea...

Sunteti o familie deosebita ,aveti 2 copilasi superbi.Sa va traiasca finutii si sa va urmeze ,pentru ca au un exemplu model de familie fericita!

Eu poezie spunea...

Sa iti traiasca finii si sa aveti parte de tot respectul lor , dar mai intai de toate La multi ani tie femeie , mama , sotie ....

maria mihalache spunea...

Frumoasa si eleganta..........tare mai imi sunteti dragi cu totii.
Casa de piatra tinerilor insuratei !

gaby_d spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
gaby_d spunea...

Ana, iti multumesc mult.
Vero, multumesc. pupici multi.
Maria, eleganta da, recunosc=))))frumoasa mai putin, dar daca asa vrei tu, o las pe-a ta:))))

janet spunea...

Buna ,Gaby!Sa fie intr-un ceas bun,cu sanatate si impliniri!
Sa fiti sanatosi si sa puteti sa mai faceti asa ceva!Dar am o intrebare;de ce sint 6 luminari?sint mai multi nasi?
O zi buna iti doresc!

gaby_d spunea...

Buna , JANET!Multumesc mult pentru cuvintele frumoase.
La intrebarea ta:da,am fost 3 perechi de nasi.Cate bordeie atatea obicee...din pacate
Chestia e veche, stiu ca si maica-mea a avut tot asa la nunta, multi nasi.
Vorba unui amic drag, nu e criza de nasi:)))

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro