4 Comments

ANISOARA spunea...

Gaby, puisor , mereu vin la tine sa-mi alin sufletul. Iti multumesc. Chiar de nu-ti scriu de fiecare data , dar te vizitez. Un cantec ma atrage , in primul rand, prin cuvintele sale , peurma vocea, si la urma muzica.

NU UITA CE SPUNE EL " USA SE DESCHIDE , DACA BATI EA. " si asta e foarte corect, e deajuns , sa-ti schimbi directia gandurilor in alta parte, si la un moment te uimesti ... de unde apar atatea schimbari bune, la care nu te-ai gandit si nu te-ai asteptat vre-odata.
Rade, si vei intelege, ca la un moment dat ... un zambet poate schimba foarte multe in viata ta si a acelor, care te iubesc. Pentru ca ei zambesc numai atunci, cand zambesti tu . Sunt fericiti numai atunci, cand esti fericita tu. NU uita vreodata...te pupic mult si sa stii ca nu te uit niciodata.

gaby_d spunea...

Buna dimineata, Anisoara!.
stiu perfect ce spui pentru ca si eu ma gandesc la tine, chiar daca nu las un semn in urma trecerii mele.
Multumesc tare mult pentru gandurile tale bune. Zilele astea mi-am dat seama unde e greseala mea majora...NU AM VOINTA! As putea face atatea si atata dar nu fac doar din vina mea. Am tot arsenalul dar il tin nefolosit.
E singurul lucru care ar trebui schimbat iar restul ar veni de la sine:)
Te pup tare, draga mea.

ANISOARA spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=wfr43873G9c&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=7l9Y-wM0xbw&feature=related

gaby_d spunea...

multumesc, Anisoara. pup tare
uite ceva pentru tine:
http://www.trilulilu.ro/lianaa/98eab259682ca3