Stau uneori in fatza unei probleme..poate chiar luni intregi..ezitand, apoi, intr-o clipa, iau hotararea.
Ma intreb apoi, de ce fac asta? Ce ma retine s-o fac exact in momentul in care mi-a trecut prin minte?
Stiu, societatea!
Mereu ma gandesc: se supara ala, ce zice aia, dar daca nu-i convine celuilalt ,..etc..etc..motive stupide care ma fac sa aman ceva ce nu-mi face bine.
Vreau sa invat sa hotarasc: eu! aici! acum!
Daca am necazuri, nimeni nu ma ajuta, decat prietenii dragi , apropiati si familia.
Doar de ei trebuie sa-mi pese, doar pe ei sa nu-i ranesc.
Stiu, e greu, suntem conditionati de societate in foarte multe imprejurari, dar vreau sa invat sa spun nu, sa spun stop, atunci cand trebuie, nu maine, nu saptamana viitoare.
Aceste ezitari ne tin in loc, batem pasul in locuri in care nu ne aduc niciun folos, nici spiritual, nici material..asa ca...


6 Comments

janet spunea...

Gabi ,draga ,asa sint si eu !As fi vrut sa fiu o persoana mai dintr-o bucata ,cum sar spune,sa nu-mi pese de ce o sa zica lumea.Am incercat de mai multe ori ,dar daca nu-ti este in fire....nu poti!
O zi minunata iti doresc!

gaby_d spunea...

eu incep sa pot, draga mea Janet :))). pupici. nu exista nu pot!!
http://www.youtube.com/watch?v=GVZhaARhkIs&feature=player_embedded#!

Eu poezie spunea...

Deja au inceput sa dispara conturi...draguta iti doresc din suflet sa poti sa te dezlegi de "societatea asta" dar odata accesata eu cred ca in totalitate nu mai poti...mai ales ca vine frigul ..nu mai ai acces afara si etc...asa este ii ranim pe cei dragi, le furam din timpul care ar trebui sa il acordam lor dar in acelasi timp ma gandesc si eu ca...aici atata timp cat stau este timpul acordat mie..ca si-asa restul ..tot lor il acord!
Succes si pupici tie si lui Cezar si la puisorii scumpi...

gaby_d spunea...

multumesc Verule. ii ziceam unui amic aseara, ca -i un amestec: pe de oparte e vorba de prietenii pe care-i respect si-mi sunt dragi, pe de alta e siteul in sine, in care nu ma simt bine:(. greu de ales, asa-i?

ANISOARA spunea...

Gaby , in sfarsit m-am descurcat , cum sa scriu pe blogul tau. Am citit ... totul este scris corect, gandesti bine si chibzuit. Doar sunt situatii diferite in viata. Si a primi o hotarare prompt - eu ! aici! acum! de multe ori iti provoaca discomfort in suflet si in viata , ce te inconjoara. Deaceia , de sapte ori masoara si odata taie ... Analizeaza . Sper, sa fie totul bine la tine si la familia ta, asta conteaza cel mai mult Va doresc un weekend cu distractii la natura. Toamna a inceput in toata frumusetea ei. Pupic.

Eu poezie spunea...

Nimic nu-i greu draga mea si tu stii asta cel mai bine...daca vrei cu adevarat acest lucru ...poti!!!
Prietenii daca iti sunt prieteni raman si inafara netului iar despre site...e doar o pagina de internet care nu ar trebui sa te tina pe loc intr-o hotarare!