pana ce se raceste asipiratorul,m-am gandit sa mai las un semn al trecerii mele insignifiante prin lume :) :) :)
incep cu o poezie foaaarte sensibila,
iete-o:
"An-tan-tiri-mogodan
Cara-cara-si
Principala-mo-rin-go
Tan-go"
te unge la suflet.
nu-i asa? :) :)

neah!
altceva voiam sa scriu
am aici in zona un magazin pe la care-am promis ca nu mai trec da'.numa' nu pot :) :)
nu se poate sa intru sa nu vreau ceva
saptamana trecuta am zarit mai multe chestii fainute
luni,cica ma duc eu sa cumpar una dintre ele
nu mai era nimic :),
ramasesera doar marimi mari sau..deloc..(la unele modele)
zaresc totusi(ca doar am zis ca ceva ceva tot imi cumpar :))o rochita frumusica,grostuta,comoda si..hai sa-i zic elegantica..desi e cam mult spus..ba mai mult..si scurtuta(ca dehe,am fost inzestrata cu picioare frumoase :),n-oi lua o fusta de dus la biserica,nu? :))
o iau,o platesc si plec..

acasa o probez,fainuta,draguta,super comoda,ma trag si-n poza :) :),dar reactiile prietenilor...hmm:

"frumoasa,partea de jos" :) :)
"e faina,dar daca nu era gogosar" :)
"mai,iti sta bine,da' nu-i de tine" :)..etc...etc...
asa ca m-au dat peste cap..o duc inapoi :) :)
mai vazusem una,ceva mai simpluta dar frumusica
nu mai era acum nici aia :)
asa ca...am venit acasa si m-am pus sa-i desfac elasticul de jos :) :)
neah,nu merge,se destrama
asa ca!in final!gogosar se poarta,gogosar purtam :) :)





(nu stiu cand m-o vedea sotul ce-o zice,ca el merge mai mult pe stilul clasic,si asta numa' clasica nu-i :) :))

in alta ordine de idei,i-a picat lui fii-miu primul dintisor :)
putem cataloga evenimentul in seria"drama familiei Duceag" :),tinand cont de cat de mult a plans de parc-a pierdut 3membri din familie :)
dar in schimb,la gradi,a fost vedeta clasei :)
cica a stat in fata colegilor si le-a povestit tot cursul"operatiei"lui :)

pe vremuri,legau parintii distisorul cu o ata apoi capatul celalat de clanta usii.
eiii,cu el nu ne-a mers!(pe cine credeam noi ca luam de prost :))
a raspuns imediat:
ei da!si daca deschide Mona usa!




Mona... :).ei i se repeta zilnic de zeci de ori cuvantul "mingea"si daca o intrebi raspunde clar si raspicat"bin-gea" :)
:)

de sot tre' sa zic ceva? :) :)
e obsedat c-a facut burtica
stiu solutia
nu mai fac mancare :)

ps,oare s-o fi racit aspiratorul de cand turui aici? :) :)




:)
ps 2.accept donatii in vederea achizitionarii unei perechi de cizme potrivite
:):))))))))


4 Comments

viata'n_pripa spunea...

Beeeey ... nu am inteles, de ce trebuia sa ceri parerea???? Ai cerut, ai avut!
Gogosar/negogosar imi place cum iti sta si poti sa o imbraci si pe Mona in rochita galbena gogosar si sunteti doua .... pot zice gogosite?? :D
Sa stii ca piticii din ziua de azi nu mai stau la abureala, asa cum faceam noi. Rares si-a scos toti cei 8 dinti singur si mi-a ras in nas cand i-am dat solutii.

Vezi sa nu uiti de zana maseluta!

Daca gasesti donatori, dupa achizitionarea cizmelor, redirectioneaza-i spre mine ca vreau si eu un concediu, platit, departe de casa :))

Rodica Botan spunea...

Cind arati asa bine cum arati tu...si imbracata in gogosar arati bine...mai greu este cind ajungi sa arati ca un gogosar si incerci sa intrii intr-o rochie facuta dupa toate regulile...

Cind nepotica mea era la gradinita, se ingrasase saracuta si nu-i mai incapea rochita ei preferata. Mi-a zis intr-o zi...
"maitza...nu-mi cumperi te rog o rochita cu burta?..."

Apreciati tineretea cit o aveti...pina nu vine vremea rochiilor cu burta...
:)

Petra spunea...

Cine a spus ca nu e de tine? Vezi din ce cauza imi spuneam eu ca sunt REA?! Le-as fi zis eu vreo doua de nu stiau pe unde sa-si scoata caciula. :))))
E drept ca nu este o croiala obisnuita sau clasica. Dar nu putem purta mereu aceleasi gen de haine. Si in definitiv, pe tine te prinde foarte bine. Sa porti rochita sanatoasa!!!

A-propos de dintisori. Tin minte cand mi-a cazut unul din cei doi din fata. Era tocmai ... in lingura de supa. Supa a fost catita cu taitei patrati. Mi-au trebuit cateva secunde sa-mi dau seama ca unul din taitei este dintisorul meu. Deci ... nu-i comestibil.
Dilema mea a fost alta: cum sa scot eu dintisorul ala din lingura?! Cu degetul nu se putea pentru ca nu bagam mana in mancare. Sa arunc supa din lingura? In nici un caz!!!! Pentru ca m-am muncit mult sa suflu-n lingura ca sa racesc supa.
Asa ca ... am cerut o furculita. Asa m-am gandit eu sa pescuiesc dintele. Iti dai seama ca mami s-a mirat cand am cerut furculita la supa. A trebuit sa dau detalii explicite pentru motivul meu deoarece toti votasera sa-mi arunce zeama din lingura. Dar eu ... nu si nu! Aia e lingura mea de supa racita cu multa sirguinta. LOL

P.S. Mereu vor exista persoane carora sa nu le placa ceea ce faci si ... mai ales cum arati. In special daca schimbi ceva in aspectul tau. TOT aceleasi persoane vor spune ca esti sleampata daca porti aceleasi haine sau nu te ingrijesti. ;)

Eu poezie spunea...

Daca imi cereai parerea pe mess ti-as fi s[us-o aici nu mai spun nimic,decat ca esti o draguta de mamica si ca te invidiez pentru ceea ce esti si de felul cum esti...is si eu o moldoveanca ca si tine da...nu pot sa fiu ca tine;daca vrei detalii :"> nu pot da....Despre dinti? hmmm nici al meu nu lasa pe nimeni sa scoata vreun dinte ori masea ..singur si le-a scos pe toate .