3 Comments

Petra spunea...

Multumesc pentru mesaj.
Sa stii ca acum vreo luna chiar intr-o zi de Duminica, ma aflam la parintii mei. Ti-am cautat o reteta, care stiam ca ai scris-o pe blog, despre o prajitura gen bilute. Vroiam sa vad care sunt ingredientele exact. :D Stii ce-mi place la retetele tale?! Sunt simple si usor de facut. Adica nu contin ingrediente pe care nici macar sa nu le pot articula pronuntandu-le. LOL Ok! Toate retetele, in general, sunt bune, gustoase. Insa eu le prefer pe cele din care pregatesti tu: simple, rapide, gustoase, usor de realizat; iar tu le faci sa arate minunat.
Oricum voi mai da iama pe la tine printre retete. Imi plac. De asemenea, imi plac oamenii ca si tine care stiu sa explice simplu orice lucru complicat; esti inventiva si inveti din prorpiile greseli. Acesta este un atu extraordinar.

Imi place noul aspect al blogului tau. Este mai deschis, open.

Duminica frumoasa va doresc si eu!
Pup fata isteata ce esti.

Cu drag,
Petra

Petra spunea...

Ah, da! Si multumesc pentru aceasta piesa frumoasa.
Pup,
Petra

gaby_d spunea...

multumesc Petruto pentru cuvintele de lauda
incerc sa fiu eu insumi fara artificii si condimente
mesajul tau mi-a incantat dimineata!
te astept cu drag oricand pe paginile blogului meu si-ti urez o saptamana minunata,sanatate tie si parintilor si spor in tot ceea ce faci.


nu mi-am dat seama care reteta o cautai...
eu am fct gen bilute doar ducesele cu ciocolata